trötter

Idag har man inte fått mycket gjort, är så himla trött, jag fattar inte ens varför jag fortfarande är vaken. Men jag måste rasta hunden och så innan jag kan gå och lägga mig, så jag sitter och samlar krafter.

jag har iallafall hunnit med ett besök hos en kille som jag jobbat åt tidigare, riktigt trevligt och fika vart man bjuden på. Sen har jag och Levi gjort mat. Nu är karlarna borta, ganska skönt att vara själv, jag är så slutkörd just nu.. Undrar om det är dags att börja med järntabletter kanske?

Chris tog iallafall magbilder för några dagar sen, så det kommer kanske upp nån bild nån dag, när jag har fått tummen ur och tömt kameran. Jag är iallafall i v.19 nu och magen växer. På kvällarna är det väldigt livat i magen, och buffar man lite så får man oftast tillbaka en buff. Sparkarna syns dessutom på magen.

Näni, nu ska jag lägga mig och se tv innan karlarna är hemma igen, då blir det livat i stugan igen skulle jag tro. Jo föresten, innan jag går måste jag berätta att Levi är så himla duktig, han har börjat sova på madrass på golvet på dagis när dom vilar, han som alltid sovit i vagnen! Tänk att dom kan få så många barn att ligga ner samtidigt och sova, nog måste man ge fröknarna cred!

Kommentarer
Från: malin

men alltså, väntar du ditt andra barn? är jag lite efter eller är jag bara helt ute å cyklar? :)

2010-02-04 @ 10:40:54
URL: http://marilynjacob.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback