vad är det med mig?

Åå vad less jag blev. Jag bara sover hela tiden och det känns inte roligt alls, sov två timmar igår på dagen och somnade strax efter Levi igårkväll så jag har väl sovit nästan 12 timmar i natt, och ändå är jag helt trött och seg. Jag har tänkt att det är den här förkylningen som släpper men kan man verklgien vara trött och slut i kroppen i 2 veckor av en förkylning??

Nåja får väl hoppas att det går över, annars blir jag tokig! Det är så trist att inte orka göra något och mest tråkigt är det att jag inte orkar leka med Levi särskilt mycket. Detta blev visst ett klagoinlägg men man måste ävl få klaga också va!

Kommentarer
Från: Evelina - Blivande mamma ♥

Klart man får klaga ibland också! :)

2010-02-19 @ 12:11:51
URL: http://loon.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback