dåliga dag

Söndag då, en dålig söndag idag. Jag har varit på så sjukt dåligt humör hela dagen, det började på förmiddagen när något inte gick som jag ville och jag blev förbannad!

Vi har iallafall ägnat dagen åt att fylla kylen och tvättat, och jag har hunnit vara på ett skitroligt men svårt aerobic-pass och då blev jag på riktigt bra humör, som snabbt försvann när jag kom hem och gick ner i tvättstugan där jag insåg att jag har tvättat mitt bluetooth handsfree. ÅÅÅ vad jag blir arg på mig själv, så himla onödigt även om det inte är hela världen.. men det är en såndär sak som man inte behöver egentligen, utan typ onödig lyx, och då känns det så dumt att jag har förstört den. Ni som känner mig vet hur snål jag kan vara med sånna saker och att jag alltid tänker efter vad jag lägger pengarna på även om det är något som inte kostar särskilt mycket. Jajja nog om det..

Nu försöker jag få med karlarna ut på en promenad men det går lite sisådär. Hade velat köpa godis till ikväll då vi ska se film, har varit sugen på mentos hela veckan men jag får väl fortsätta vara sugen på det då en dag till verkar det som.

Nåja.. bäst att röra på sig annars fastnar jag väl här.

Kommentarer
Från: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Jag försökte få med mig familjen ut igår och det kom tydligen inte på frågan... jäkla tråkmånsar!

2010-01-24 @ 19:47:10
URL: http://freijasmamma.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback