fredag

Jag är så sjukt trött nu men jag tänkte endå knepa ihop ett inlägg. Största delen av dagen har spenderats hos Vickan, vi åt lunch ihop och sen kom en till klasskompis och vi gjorde bort nå skolarbete å satt och surrade å så. miiket trevligt.

Sen hämtade jag och Vickan barnen på dagis och Levi fick följa hem med viggo och vickan, så for jag iväg på ett step pass, jäkligt skönt att träna ska jag säga, har legat på latsidan ordentligt den senaste tiden och det känns i kroppen.

Middagen blev hos vickan (mycket vickan hehe), Levi och Viggo lekte ett tag och sen for jag och lillevi hem och röjde här hemma, så nu ser det någesånär ut hänna. Kåggan har vare här ikväll också men hon for precis hem så nu ska jag börja göra mig iordning för sängen..

sleep wäll cykelställlll

Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback