godmorgon

Får se vad som händer idag då. Jag och Levi steg upp efter 8 någon gång, så vi har hunnit äta frulle och stå läääänge i fönstret och titta på traktorn som skottat snö härute, Levi är verkligen fascinerad av bilar, lastbilar och traktorer. Varje gång jag hämtar honom på dagis går han runt med bilar i famnen, han lastar på så många bilar att han inte kan göra annat än att gå runt och bära dem. Här hemma radar han upp dem på soffan, ni skulle bara se hur prydligt dem brukar stå, så ordningssinne har han minsann.

Chris ligger fortfarande och sover, jag tycker han förtjänade en rejäl sovmorgon så det ska han få, får väl se när han vaknar då så jag får sätta mig med min uppsats och skriva färdigt den förhoppningsvis.

Nu ska jag ta och koka nå kaffe. Ha en bra dag!

Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback