JAA :)

Helt sinnesjukt, efter ca 1½ timma i tvättmaskinen så funkar mitt handsfree endå!! Det har legat och torkat på elementet inatt och nu testade jag att ladda det och sen ringa med det. Får väl se dock hur länge det funkar.

För typ ett år sen eller nå så la jag min telefon under diskstället och glömde sen bort den där, sen började den bete sig lustigt och när jag öppnade batteriluckan en hel dag efter att jag tagit den från diskbänken rann det förstås massa vatten ur den, jag hade alltså inte insett att det hade varit blött under diskstället förens då. Men telefonen funkar hur bra som helst fortfarande.

HEJA SONYERICSSON!!!!

Kommentarer
Från: Hanna

Jag hade en W700i som övernattade ute i en snödriva en kall vinternatt, fungerade perfa även efter det! Älska SonyEricsson, jag byter aldrig! :)

2010-01-28 @ 14:39:33
URL: http://hannovsky.blogspot.com



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback