En vecka kvar

Idag är det en vecka kvar till mitt BF datum. Jag trodde att jag skulle bli mer och mer less men icket, det känns faktiskt bra just nu men det kan ju fort ändras. Chris jobbar sista dagarna nu innan semestern så vi har nedräkning till både semester och bfdatum här hemma.

Förra veckan var vi till skellefteå och köpte syskonvagnen och Levi älskar den, ska bli så roligt sen när vi får provköra den ute. Nu har vi nog allting klart tills liten kommer. Fast det var nog bara syskonvagnen vi behövde köpa för resten hade vi ju :)


Nu ska jag och Levi äta frulle och sen får vi se vad vi hittar på idag.


Kommentarer
Från: Emma

gud vad jag längtar! det ska bli så roligt :)

2010-06-24 @ 12:45:14
URL: http://emmaaajonsson.blogg.se/
Från: Caroline.

Vad kul att ni har köpt vagnen nu, hoppas den funkar bra för er :)

2010-06-24 @ 13:26:12
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback