föräldraledig

Nu är det min andra vecka på föräldraledigheten. Jag börjar bli ganska less på att vara gravid samtidigt som det är underbart att få spendera en månad ensammen tillsammans med min underbara Levi innan vårat nästa hjärta kommer. Tråkigt däremot att jag inte är på topp men tack och lov har jag en duktig pojke som är väldigt duktig på att leka själv.

Chris har nu förövrigt NIO arbetsdagar kvar innan vi har en lång semester tillsammans framför oss. Ska bli så härligt att få vara lediga allihopa. Alla mina skoluppgifter är inlämnade, rättade och godkända, så skönt att slippa tänka på skolan. Däremot kommer Chris måsta plugga lite i sommar men det är en baggis med tanke på hur vi haft det i vår, det har verkligen varit fullt upp. Däremot så blir jag lätt rastlös nu när man inte har så mycket för sig, vill gärna att det ska hända något hela tiden, vet inte om det är för att få graviditeten att gå fortare eller om man helt enkelt är så speedad och van att ha fullt upp. Nåja, bara att njuta medans jag kan för i slutet av augusti drar det igång igen, ingen rast och ingen ro :)


bilderna är tagna igår.
v.38 (37+2)




Kommentarer
Från: Caroline.

Sötmagen! :) Du får gärna komma hit och hälsa på så har du nåt att göra hehe.

2010-06-14 @ 14:45:39
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/
Från: Madeléne - Mamma till Harry ♥

Nu förstår du hur jag hade det i slutet, då jag ville att det skulle hända något hela tiden :)

2010-06-14 @ 16:17:21
URL: http://annamadelenee.blogg.se/
Från: Cissi

Stor-fin magen! =)

2010-06-16 @ 11:20:13
URL: http://lillohman.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback