börjar bli trött

Då var denna dagen över. Jag tog mig en powerwalk in till stan och gjorde lite ärenden tidigare idag, bland annat så "frös" jag mitt korpen kort då jag känner att jag inte orkar träna mera nu. Känns väldigt sorgligt men samtidigt skönt då träningen tog för mycket energi just nu, energi som jag hellre lägger på min familj. Jag har ju endå hållt igång ganska långt in i graviditeten trots att aerobic och step kanske inte är den bästa träningsformen just när man är gravid.

Köpte ett cortison nässpray också så nu ska vi se om jag kan sluta missbruka otrivin. hoppas hoppas hoppas att det funkar. Det kan dock ta ett tag innan det ger full effekt så vi får väl se. kanske man får börja andas normalt igen snart då.

Sen har vi spenderat kvällen med att dansa och leka här hemma, kilade över en sväng till grannen och lekte lite med deras plutt innan det var dags att gå hem och göra Levi redo för natten. Snacka om en trött liten kille, det tar på krafterna att vara på dagis minsann, Levi var en av tre barn som hade fått vara ute i snöstormen och lekt ganska länge idag dessutom.

Nu har Chris kommit hem från jobbet så jag ska krypa ner i sängen och titta på tv med honom innan jag somnar.


Godnatt

Kommentarer
Från: Isoldes mamma

Haha, jo! Varje gång jag tar fram kameran så kommer det en ny min! Charmtrollet :)

2010-03-04 @ 09:51:38
URL: http://mammaundertjugo.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback