det händer inte så mycket här.

Igår hade vi främmande. Daniel, Kajsa och Sally kom hit och hälsade på oss, mycket trevligt. Levi var ju dock krasslig men det gick bra endå. Vi, eller chris, gjorde gomat - hamburgare och strips, inte så avancerat men skräpmat är såå gott. Vi hann ut på en kort på promenad i solen också, synd att Levi var sjuk annars hade man ju gärna varit ute längre.

Senare på eftermiddagen kom Chris pappa hit med ett stort påskägg med godis och pengar i till Levi, och snutten klagade inte utan satte igång att äta på en gång, han hade choklad runt hela munnen, festligt värre. Han har dock massor med godis kvar men nu tror jag det räcker med godsaker för några dagar iallafall, det är ju faktiskt påsk till helgen.

Nu idag har vi ännu en hemmadag, Levi har fått ta det lungt så att febern inte ska komma tillbaka, han har nämligen varit feberfri idag. Jag var till en läkare imorse som konstaterade att jag är otränad i ryggen och det är därför jag har så himla ont, så nu blir det att gå till en sjukgymnast och hoppas på att det går över med träning. Levi ligger och vilar nu och sen får vi väl se.. Ikväll kommer iallafall lillasyster Sarah hit och hälsar på oss, annars har vi inte så mycket mer planer. Jo föresten det är ju CSI triologin, sista delen så den ska man ju se förstås :)

Levi och Sally igår;


Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback