Godmorgon

Nu är vi vakna. jag vaknade väl runt 6 och kunde inte somna om efter det så nu sitter levi här brevid mig i sängen och ser barnprogram medans jag surfar runt lite.. får väl se hur trött man kommer vara sen idag då. Levi ska till dagis om drygt en timma och då ska jag försöka göra bort massa skoljobb så han kanske kan få vara ledig imorgon eller sluta tidigare från dagis.

I veckan har jag varit i luleå på skolan, näst sista gången denna termin som vi är inne på LTU, en träff i maj bara. Tiden går ju sjukt fort när man pluggar, bara 2,5 år kvar sen då :P

Jaja bäst att stiga upp och göra nå frukost åt oss innan vi ska iväg till dagis.




Kommentarer
Från: Elin

Och bilen är med såklart!:)

2010-03-18 @ 11:37:46
URL: http://foretjugo.blogg.se/
Från: Lina

ne ne Nu måste du nog ta å skaffa Brillor Lollo !!!

Hon e ju bara lik mig ! :) Eller Joel Kinnaman :)

Eller ska ja va helt ärlig så säger dom flesta nuförtiden att hon e lik pappa sin !! Men ja tror alla måste ha nån typ av synfel :)

2010-03-18 @ 22:09:51
URL: http://liniz.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback