Min rygg dödar mig

Jag har så sjukt ont i ryggen idag så det finns inte.. Har suttit rätt mycket och det funkar verkligen inte för mig. Det har iallafall varit underbart väder idag, även om det blåst lite väl mycket men det gör inte mig så mycket. Man blir så glad av att solen äntligen är här. Jag tog en timmes powerwalk med Nasti imorse, riktigt skönt!

Jag har egentligen inte så mycket att skriva. Dagen har spenderats med min studiegrupp, gjort bort lite arbeten och så, blev bjuden på en god lunch också och det tackar man ju inte nej till.

Nu blir det att göra sig klar för sängen och invänta CSI. Levi sov så dåligt förra natten då han låg och hostade och var allmänt orolig, skulle tippa att han kanske hade ont i benen efter "Leos lekland" också, så idag är jag goode trött kan jag lova..

Sov gott!

Kommentarer
Från: Madeléne

Ha, du kan vara lugn.. Det lär nog dröja innan bebis kommer :) Verkar inte vilja komma ut alls!!

2010-03-10 @ 16:13:34
URL: http://annamadelenee.blogg.se/
Från: Madeléne

Jaa, hörredu, var inte så säker på det. Har just gjort en hinnsvepning till, och det är inte alls på gång.. Livmodertappen var fortfarande hård, och det var knappt öppet 2 cm. Men vem vet, det kan ju hända när som helst :)

2010-03-10 @ 18:14:00
URL: http://annamadelenee.blogg.se/
Från: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Nä först hamnar det hos Inkasso och om man inte betalar dit hamnar de hos kronofogden.

2010-03-12 @ 13:00:05
URL: http://freijasmamma.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback