slutkörd

Nu är jag helt slutkörd. Vickan hörde av sig imorse och frågade om vi ville följa med dem till "Leos lekland" i luleå idag, så där har vi spenderat dagen. Levi var helt lyrisk och OJ vad vi har lekt! Klättrat, hoppat, krypit, cyklat, sprungit och åkt massor med rutschkana. Vi tog en paus och köpte glass men Levi slickade bara snabbt på glassen och sen ville han fortsätta leka. Eftersom han är alldeles för liten för att släppas själv där så har jag sprungit efter honom, och jag kan lova att det var som ett träningspass, jag är helt slut i kroppen nu.

Efter leklandet så for vi allihopa och åt på Max. Sen en sväng på affärerna på storheden innan vi styrde hemåt. Nu i eftermiddag har jag och Carro suttit här hemma med barnen och surrat och ätit godis. Levi har precis tagit en dusch med farsan sin och Levi ska få gå och lägga sig, själv ska jag nog lägga mig i sängen och se tv och somna tidigt hade jag tänkt.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Från: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

http://jennyn.blogg.se/2010/march/fragorsvar-babyjogger-city-select.html

2010-03-09 @ 19:36:55
URL: http://freijasmamma.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback