Tack för hjälpen!

Tack till alla er som svarat!

Efter ett ihärdigt vagnsökande på nätet så lutar det just nu åt att vi köper en babytravel dublin. Har sökt och sökt och hittar inget bättre alternativ. är ju dock ett bra tag kvar innan vi kommer köpa en ny vagn men det är ändå skönt att ha lite koll redan nu, då det finns så sjukt många syskonvagnar. Om någon har något att säga om denna vagn så är ni välkomna att granska den kritiskt!



Angående P&T så har jag kommit fram till att det nog är en suverän vagn om man reser mycket, åker kommunalt och ska vandra runt i stan. Men för mig som har tänkt ta promenader, förflytta mig från punkt a till punkt b och eventuellt gå en sväng på stan en gång i månaden känns det bara egoistiskt att köpa en vagn som Levi i princip redan nu är för stor för och som barnen dessutom inte kan ligga i, och då ena barnet inte kommer se något från sin plats. Så i mitt fall får barnens bekvämlighet gå före min, för sitter inte dom bra så vill dom mest sannolikt inte heller åka vagn.

Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback