Söndagkväll

Hallå. då var helgen över. Vi har mest rantat runt, jag och Levi. Igårkväll när vi kom hem efter rantardag nr 2 var jag helt död och slutkörd så jag somnade före 22, och imorse vaknade inte Levi förens klockan 9, vilket innebar nästan 11 timmars sömn. Man kan ju tycka att det borde räcka, men jag kan lova att det var tungt att gå upp imorse ändå. Tack och lov att Levi sover länge iallafall, annars vet jag inte hur jag hade orkat just nu. Nästa krabat blir säkert en riktigt morgonpigg en, bara för att Levi skämt bort oss så mycket när det gäller sovmornar :P

Idag har vi hunnit handla och laga en massa mat. Chris är borta i sundsvall hela kommande veckan så jag och Levi gjorde matlådor åt honom. Sen har vi även hunnit med andra tråkiga saker som att städa och tvätta. Nu på kvällen tog vi oss en promenad, tempot var väl inte det högsta och vi gick inte så jättelångt men lite är väl bättre än ingenting alls. Levi har fått lägga sig för kvällen, imorgon är det ju dagis för hans del, sista dagisveckan och sen är vi lediga ändå till slutet av augusti, det ska bli härligt!!

Nejnej nu är det dags att göra sig iordning för kvällen, rasta hunden och så.



Mer bilder på mina killar i lekparken.


Kommentarer
Från: Sofie

Ja, liite bilder har jag ju. Men den där bilden hittade jag i en mapp med namnet "lunar" :P

2010-06-04 @ 18:49:34
URL: http://sofieri.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback