kameran såld

Nu har jag sålt min kamera, har funderat över det ett tag så jag och chris rådgjorde lite och bestämde oss för att sälja den och köpa en ny. Inte ens en vecka hann jag ha den på blocket innan det kom en och köpte den. Så nu är man utan, lagomt sådär inför jul, men andra får väl fota och skicka bilderna till mig då :)

Helgen har varit riktigt lugn och skön. I fredags hade jag min sista praktikdag av totalt 5 veckor, så nu ska jag återgå till hemmastudier igen. Vi bjöd Vickan och Linus på middag på fredagkvällen och bara mös på. Barnen partajade med godis och popcorn vilket slutade med att hela Levi`s säng var fylld av popcorn, festligt värre :) Nicke nyfiken var i alla fall deras fredagsnöje.

Igår pyntade vi lite här hemma, tog fram julgranen och hängde upp stjärnor i fönstret. Man ser rätt tydligt vart Levi hängt sina pollor i granen, det hänger ca 5 pollor på varje gren på en länga längst ner på granen, superfint! :) Sen for vi till Chris moster Linda där vi blev bjudna på middag. Det blev dock en tidig kväll då vi åkte hem och tittade på film, Beck - levande begravd.

Nu idag blir det nog att gå på skyltsöndag och kolla runt lite.. är säkert svinkallt ute dock så vi får väl se hur länge det blir. Men nu ska vi käka lite frulle! Ha en bra dag



Tog en sista bild på Smillan innan kameran gav sig av på nya äventyr


Kommentarer
Från: Cissi

Så nu dröjer det alltså innan man får se underbart fina kort?



Vi kanske syns ute på stan då, men som du säger, får se hur länge man ids gå i denna kyla...



Ha en bra söndag, kram! =)

2010-11-28 @ 11:18:47
URL: http://lillohman.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback