promenad och lördagsgodis

Chris for och böt däck på bilen i Älsbyn idag, så då passade jag och barnen på att ta en promenad in till ica så att Levi fick köpa sig lördagsgodis. Han älskar ju att gå själv och det gjorde han också de 2 kilometrarna in till stan, duktiga killen. Sen plockade han godis själv, med min handledning annars vettegudarna hur mycket det skulle bli, och sen gick vi hemåt igen. På hemvägen fick Levi åka längst fram vid handtaget på vagnen, och efter ett tag såg jag hur han började hänga med huvudet och javisst håller han på att somna. Jag försökte hålla honom vaken men han var så sjukt trött att det bara kändes hemskt att inte låta honom sova så han fick lägga sig i vagnen medans jag bar lillan hem. Som tur var så var vi inte särskilt långt från lägenheten så det gick bra.


Kommentarer
Från: Linda

Fina barn!

2010-10-17 @ 11:14:52
URL: http://lindta.blogg.se/
Från: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Vilka underbara bilder du har på bloggen din :)

2010-11-06 @ 21:38:02
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback