äntligen är helgen slut!!

äntligen äntligen äntligen är helgen över, får man säga så? Både jag och lillan har varit/är sjuka och haft svårt att sova på nätterna, Chris har jobbat sin sista helg och det fanns inte möjlighet att avsäga sig den. Mamma var dock snäll och hade Levi under lördagen så jag fick sova, tack snälla du! I eftermiddags kom Chris hem en halvtimma tidigare från jobbet, och den halvtimman var en värdefull halvtimma för jag hade nämligen börjat räkna ner minuter, trodde helt allvarligt att jag skulle somna sittande. Nu har jag klagat värre än en förkyld karl och det känns bra att få gnälla av sig lite , hoppas ni tycker synd om mig! :)



Foto: Katarina Grankvist

Kommentarer
Från: Caroline

Krya på dig vännen <3 Jag skulle nog knatat rakt in i väggen om jag var så flitig som du hela tiden. Kram kram

2010-09-19 @ 19:45:13
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/
Från: Elin

Va du är fin:D

2010-09-19 @ 21:51:00
URL: http://foretjugo.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback