första joggingturen.

Första träningspasset sen i mars är nu avklarat. Det blev ca 3 km jogging och jag sprang i princip hela vägen, känner mig rätt nöjd, man kan ju inte börja på topp ;P Får hoppas motivationen håller i sig nu, tänkte försöka ta mig ut varannan dag till att börja med och sen öka på sträckorna.

Nu blir det för oss att åka iväg till min mamma. Fin som jag är bjöd jag in oss själva på middag, lax stod det på menyn. Nu har vi  varit ifrån Levi nog så länge så det börjar bli dags att bege sig dit!

Kommentarer
Från: Madeléne - Mamma till Harry ♥

Jo, den är himla fin :) En kompis till mig har en urban jungle, den är hon jätte nöjd med och lätt körd är den också. Enda nackdelen är ju att när sittdelen sitter på är ju den vänd bort från en.. Men det är en himla fin vagn!

2010-09-12 @ 16:34:17
URL: http://annamadelenee.blogg.se/
Från: Madeléne - Mamma till Harry ♥

Jag vill ha en sådan där så jag kan se Harry, för inte vill jag ju ha honom bortvänd redan! Tack, tänkte att det var väl dags för lite förändring :)

2010-09-12 @ 21:34:13
URL: http://annamadelenee.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback