lillan update

Det blev en helomvändning igår. Vi stod färdiga i hallen för att gå till dagis, då vi kom fram till att Levi fick vara ledig istället och ingen än han kunde vara gladare då! Senare på dagen åkte jag och lillan på en tripp till skellefteå, och jag shoppade lite kläder enbart till mig själv, det är minsann inte ofta men dock välbehövligt!

På kvällen bar det av hem till min pappa där Sara, min bonussyster, var hemma från stockholm på en visit. Lillan fick en hel påse med kläder som hon och mina andra bonussystrar köpt, och Levi fick en superfin skjorta.

Också ska ni få en liten lillan update. Senaste tiden har lillan sovit åtta timmar per natt utan mat, i sin egen säng som står i vårat sovrum. Inte fy skam det inte, men i natt överasskade bruttan och sov hela tio timmar utan att varken vakna eller äta, 2,5 månad gammal. Hoppas detta håller i sig! :) Hon somnar dessutom av sig självt, i sin egna säng ungefär samma tid varenda kväll. Vi lägger ner henne, säger godnatt och går ut och sen är det tyst.

Bara för att man nu ropar hurra får vi väl en vakennatt nästa natt :P


Kommentarer
Från: Cissi

WOW VILKEN BRUD!!!!

2010-09-23 @ 09:51:44
URL: http://lillohman.blogg.se/
Från: Caroline

Härligt att de går så bra med nattning och sömn :)

2010-09-23 @ 13:16:27
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback