onsdag morgon

Onsdag morgon. Levi sitter och äter frukost, Chris är förkyld som bara en karl kan vara så han ligger och sover med Smilla. Snart blir det att traska iväg till dagis med Levi och hoppas på att få nå läsning gjord här hemma. Igårkväll var jag på föräldramöte på dagis, tre timmar, så hela kvällen spenderades där, det fanns mycket att prata om. Jag fick Levi`s dagisbilder också och dom var superfina!

Mitt nya objektiv har kommit, och jag är supernöjd än så länge, har dock inte hunnit testa det utomhus ännu så det ska bli spännande. På lördag ska jag bland annat på ett fotouppdrag så då blir både jag och utrustningen testade. Jag har även beställt UV filter till mina objektiv men det blev visst restat så vi får väl se när dem anländer då, samt en extern hårddisk så man rymmer alla bilder, jag kan säga att uttrymmet på min dator är just nu utnyttjat till max!

Nu blir det att börja göra sig iordning för dagen!

en bild från igår:





jag har upptäckt uppsättningshårnålar! kan inte fatta att jag inte kom på det förens nu? Det var Vickan som visade mig dem, har ju förstås sett dem tidigare men aldrig tänkt på hur man använder dem. Underbara iallafall, tar bara 5 minuter att fixa en uppsättning, och framför allt, det sitter!! :)




Kommentarer
Från: Cissi

Fan vad snyggt!!! Det har inte jag heller tänkt på!

2010-09-22 @ 09:08:50
URL: http://lillohman.blogg.se/
Från: Caroline

Jag beställde UV-filter i förra veckan + stjärnfilter och close-up men dom har inte kommit ännu... en jäkla leveranstid. Vart beställde du dina filter ifrån? :) Kraam. Föresten träffade på din mamma idag på nya öppnaförskolan du borde följa med dit någongång super mysigt.

2010-09-22 @ 13:13:07
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/
Från: Johanna ♥

Okej, men då ska jag kika. var in på sportringen på byn, men där fanns det som ingenting..

2010-09-22 @ 21:46:21
URL: http://johanaj.blogg.se/
Från: Anonym

snyggt :)

2010-09-25 @ 23:47:29
URL: http://idamli.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback