äntligen blir det varmare!!

äntligen har det blivit lite varmare ute och imorgon skulle det bli ännu varmare, känns sjukt bra, då kanske man kan vara ute!! :) Värsta har varit i veckan då vi var inne på LTU och det var svinkallt.. har suttit med jacka, halsduk och tjocksockar inne i tre dagar och frusit hur mycket som helst endå. Sjukt skönt igårkväll efter träningen att lägga sig i badkaret i kokhett vatten och tina upp ordentligt! :)

Idag vart det inte många knop.. Levi har vart sjuk och nu verkar det som att lillan också åker på feber. Men jag säger då det, så länge det inte är magsjuka är jag nöjd för det är tamejtusingen det värsta. Är däremot så himla nöjd över mig själv för jag är sjukt motiverad till skolan nuförtiden och tycker det är tokroligt. inte allt, men mycket. Känns som om man tappat en ryggsäck med 100 kg dövikt som man burit på så länge att man inte mindes hur livet var utan den, så allt känns så mycket lättare och roligare nu än vad skolan någonsin gjort!

nä det var nog med djupa tankar för idag. får väl se vad kvällen har att erbjuda, möjligtvis ett träningspass ;P

Kommentarer
Från: Cissi

Hoppas det gick bra och träna! =)



Kraaaam!

2011-02-24 @ 20:56:58
URL: http://lillohman.blogg.se/
Från: Anonym

på lördag :S

2011-02-25 @ 10:41:08
URL: http://sofieri.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback