Tisdag

Jag och Levi sitter och myser i soffan, Levi tittar på tåg på Chris iphone och jag sitter med datorn i knät. Övriga familjemedlemmar sover. Idag måste vi in till stan en sväng och göra några ärenden, annars har vi inget planerat. Jag får se om jag orkar med ett träningspass, var faktiskt så duktig att jag tränade tre gånger förra veckan men nu är jag rätt slutkörd. Hade tänkt fara på step passet som var igårkväll men jag var så sliten igår att jag sov till tre på eftermiddagen bortsett från en timme på förmiddagen då jag var upp och åt, så det vart inget av det. Har ju haft fullt upp med att träffa alla kompisar som är hemma över jul, också jul och nyårsfirande med främmande så nu när lugnet kommer är jag helt död.  Vi åkte dock och grattade min låtsaspappa som fyllde år igår, av oss och min lillasyster Sarah  fick han och min mamma (som inte fick något när hon fyllde år) en kaffemaskin och det var uppskattat.

Nu är det väl bäst att göra nå frukost.. Jag måste oftast vara vaken ett tag för att kunna äta. Gärna en kaffekopp för att starta dagen dock och den är intagen redan.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Från: Cissi

Tre ggr?? Det var grymt bra gjort!! =)

2011-01-04 @ 10:29:16
URL: http://lillohman.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback