"törstig lillans tutte"

Nu ligger Levi i sängen och ska sova. Han har fått lite längtan efter sina tuttar och ligger i sängen och pratar för sig själv.. Han har ropat och frågat efter tuttarna och när jag frågat honom vars dem är säger han att han inte vet. När jag då sagt att han gav dom till tomten säger han att han är törstig på lillans tuttar som han vet ligger och samlar damm i en låda i köket. Ja så kan det gå när man får längtan efter tuttarna men nu har han då blivit tyst så det gick visst över fort!

Idag har jag varit så sjukligt trött alltså, verkar bli så dagen efter att jag tränat men det är väl för att kroppen inte är van, så det ska nog gå över snart hoppas jag. Vi har iallafall varit hemma hos min mamma och ätit köttsoppa, skönt skönt då slapp man laga middag idag, hehe

nä nu blir det att lägga sig i sängen och titta på lite tv. är trött nu fastän jag sovit 2 timmar mitt på dagen, gode less man blir fastän man sover hela nätterna också, känns som om man inte gör annat än att sova.


Kommentarer
Från: Linda

hi hi, han är ju för söt alltså, kan se honom framför mig... Kramar till er

2011-01-06 @ 22:19:34
Från: Strungis

Hihi lillans tuttar e ju dina boobies! Klart grabben e törstig! Puss å kram!!

2011-01-06 @ 22:27:21
Från: Emmeli

Jag tyckte det var fint och passade till bilden.Och egentligt mig kan alla få barn.För mig spelar det ingen roll om man adopterar eller får "egna" barn.Det är ju ändå ens barn.:)

2011-01-07 @ 16:41:44
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback