ute och lekt i snön

Helgen har varit lugn och skön, precis som jag ville efter all jul och nyårs stress. Chris har varit med kompisar på kvällarna men annars har vi varit hemma tillsammans hela familjen och bara myst på, sett film och så. Mycket mys, som det ska va. Idag var vi dock ute och lekte en stund i snön, jag, chris och Levi, medans lillan sov ute i vagnen. Sedan var jag och barnen över en svängom till grannen på kaffe och lite lek. Så roligt men Levi är helt slut nu och har somnat sittande i soffan, min gosnutt.

Imorgon återgår Chrisen till sin praktik men jag och barnen är lediga en vecka till innan vi återgår till vardagen, ska nästan bli skönt att få in lite rutiner igen faktiskt.. Det blir att fara in till luleå på skolan nästa vecka dessutom och det verkar som om Smillan får följa med igen, bara hoppas att hon sköter sig lika bra som tidigare gånger, men det tror jag nog att hon gör :)

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Från: Sofie

Det tycker jag absolut att vi ska göra. Det var riiktigt länge sen, men så är det, jag har då haft händerna fulla också känner jag, och jag har inte ens någon bebis. Förutom Nisse ;P



För övrigt hörde jag av Charlie något om att vi borde ta en vinkväll i Piteå med dig & Minikaka osv, det lät väl trevligt? Jag tycker vi planerar en sån kväll när vi träffas :) Jag måste förresten till piteå snart och lämna nå möbler till brödra, då kan vi ses :)

2011-01-09 @ 21:57:10
URL: http://sofieri.blogg.se/
Från: Anonym

Det låter bra, det ska jag absolut göra. Hör av mig då jag far :)

Å hejåhå. Jo, du och de andra.. Den tiden var ganska smärtsam. Men tänk allt vi gått igenom du och jag, att vi står var vi står idag, utan agg mot varandra. Det är jag tacksam för.

2011-01-10 @ 00:55:00



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback